Общи условия

Общи условия за ползване на Онлайн зоомагазин ”VIPETS”
Моля прочетете внимателно описаните по-долу условия, преди да използвате информацията в уеб сайта!
Всяко физическо или юридическо лице, което възнамерява да извърши покупка чрез Онлайн зоомагазин ”VIPETS”, трябва да попълни и потвърди верността на данните в регистрационната форма, като по този начин създава свой клиентски профил.

Регистрация на профил:
Чрез регистрация клиентът придобива потребителско име и парола, с които се идентифицира в Онлайн зоомагазин ”VIPETS” .
Изразява съгласието си с настоящите Общи условия за ползване на Онлайн зоомагазин ”VIPETS”.
Получава правото да извършва валидни поръчки за закупуване на стоки, предлагани от Онлайн зоомагазин ”VIPETS”, както и да отказва изпълнението им по надлежният ред.
Допуска се изпълнение на поръчки и без регистрация.
Цените в Онлайн зоомагазин „VIPETS“ могат да се различават от цените в наземните зоомагазини „VIPETS“
Цени и характеристики на стоките:
Посочените цени в онлайн магазина са крайни с включен ДДС.
Основните характеристики и цени на стоките са указани за всеки продукт. Стойността на доставката не е включена в цената на продукта, тя може да бъде видяна в секция „Плащания и доставка”.
Промяна на цени на стоки:
Онлайн зоомагазин ”VIPETS” има право да променя цените по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят заплаща цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката.

Защита на лични данни:
С цел закупуването на продукти или услуги от Онлайн зоомагазин ”VIPETS” Вие подавате лична информация. Тази информация е под закрилата нa Закона за защита на личните данни. Онлайн зоомагазин ”VIPETS” използва личната информация, единствено с цел да подобри услугите, които Ви предлага. Ние използваме изпратената от Вас информация, за да може да получим необходимите данни за изпълнение на Вашата заявка.Изпратената от Вас информация НЕ СЕ ПРЕДОСТАВЯ на трети лица.

Поръчка:
Доставката става след потвърдена регистрация на клиента и направена поръчка за доставка на стока. В поръчката клиентът посочва телефонен номер за връзка и адрес за доставка. Всяка валидна и приета поръчка получава автоматично служебен номер, като клиента получава потвърждение на посочения от него имейл. Клиенти пазаруващи без регистрация потвърждават своята поръчка по телефон.
Онлайн зоомагазин „vipets.bg“ си запазва правото да не изпълни поръчка, направена през интернет магазина, ако попълнените данни на клиента не са валидни, ако клиентът фигурира в нашата база данни като некоректен потребител или ако няма наличност от поръчаната стока. Чрез имейл или обаждане клиентът бива уведомен за липсата на даден продукт от поръчката. Поръчката може да бъде изпълнена дори и да липсва определен артикул, ако клиентът при подаването на своята поръчка е изявил желание за това.
Потвърждението на поръчката става чрез имейл или по телефона в рамките на работния ден.
Клиентът може да откаже или да промени поръчка преди нейното потвърждение.

Срокове и цени за доставка:
Доставките се извършват чрез куриерска фирма в цяла България до вратата на клиента.
Поръчката от сайт zoocenter.bg се изпълнява в рамките на 1 до 3 работни дни.
В случай на забавяне клиентът, ще бъде уведомен своевременно чрез email или по телефона.

Цената на доставката.
За цялата страна
– за поръчка от 0 до 80 лв.- 7.99 лв.
– за поръчка над 80 лв. – безплатна доставка.

Плащане :
Плащането може да бъде извършено:
– с наложен платеж на куриера при доставка на стоката

Допълнителни търговски отстъпки:
Всички наши клиенти могат да използват нашата карта за търговски отстъпки за редовни клиенти, която са получили в нашият магазин.
Картата за търговска отстъпка, не важи за стоки, които в момента на правене на поръчката са обявени в промоция!

Връщане на стока:
Може да се откажете от покупка на дадена стока в срок от четиринадесет работни дни, считано от датата на нейното получаване. В случай на отказ молим получените от нас стоки да бъдат съхранени по начин, който не е нарушил тяхното качество и безопасност. Стоката трябва да бъде върната в нейното първоначално състояние, в опаковката, в която нормално тя се предлага в търговската мрежа, и със съпровождащата я документация. В противен случай, прекратяването на договора става след договаряне на обезщетение за намалените потребителски свойства на стоката.
Как става връщането на даден продукт:
1. Подаване на уведомление свободен текст, където упоменавате Вашето желание да върнете дадена стока, както и по какъв начин желаете да получите Вашите пари – чрез банков превод, като посочите банкова сметка или на място в нашият магазин.
Уведомлението се подава тук
2. След подаване на уведомлението изпращате за Ваша сметка продукта на адрес: София, кв.Витоша ул. Йордан Стубел 7 или го донасяте на място.

Проблем със стока в гаранция:
При проблем с артикули в гаранционен срок, артикулът трябва да ни бъде изпратен за сметка на купувача или донесен на място в някой от нашите магазини, заедно с копие от касовата бележка и гаранционна карта. Получаването на ремонтирания артикул става на място или може да бъде изпратен на адрес за сметка на клиента!

Спорове и жалби:
Възникнали спорове от или във връзка със сключването и изпълнението на договорите за покупко-продажба от разстояние чрез електронния магазин на Зоомагазини „VIPETS“, страните ще положат усилия за разрешаването им в дух на разбирателство и взаимни компромиси. В случай че не се стигне до споразумение от двете страни, спорът между тях ще бъде разрешаван от компетентния съд по регистрация на Дружеството, съобразно българското законодателство.; Също така Потребителят има право да се обърне за разрешаването на всякакви спорове и към Европейската онлайн платформата за разрешаване на спорове (платформата ОРС) , или пред Общата Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите.

ФИРМЕНИ ДАННИ:
ВИПЕТС EООД
ЕИК:BG205766421
IBAN:BG86RZBB91551011744705
RAIFFEISEN BANK
МОЛ.ИВАН АЛЕКСИЕВ

Общи условия